۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

در جلسه علنی مطرح شد؛

انتقاد یک نماینده مجلس از برخی انتصابات در دولت چهاردهم

انتقاد یک نماینده مجلس از برخی انتصابات در دولت چهاردهم

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در برخی از وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها گویا تعهد دارند تا کسانی را که سوء سابقه دارند بگمارند که رئیس جمهور باید از شعار وفاق صیانت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکرآزاد در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: وقتی که قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد، منابع آن نیز تعیین شد و باید این قانون به طور کامل اجرا شود. ما به بازنشسته‌ای که نمی‌تواند زندگی خود را اداره کند، چه بگوییم؟

وی بیان کرد: ساماندهی کارکنان دولت باید عملیاتی شود و ما باید بتوانیم کارکنان دولت، نیروهای پیمانکاری و شرکتی‌ها را از ظلمی که شبانه روز به آنها می‌شود، نجات دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها گویا تعهد دارند تا کسانی را که سوءسابقه دارند، بگمارند. از آقای پزشکیان استدعا دارم که از وفاقی که شعار آن را داد، صیانت کند و ما هم از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

متفکرآزاد اظهار کرد: از سازمان انرژی اتمی برای برنامه‌ریزی و اجرا جهت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای تشکر می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد، ما می‌توانیم گاز را برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی نفت و گاز و در زنجیره ارزش استفاده کنیم.

کد خبر 6270204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha